• 18.08.15, 22:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Pööriöö vodka turuletoomine

Klient: Altia Eesti. Teostus: Der Tank, Tolm Stuudio. Kampaania periood: 22.04 - 31.05.2015.
Pööriöö
  • Pööriöö
Eesti suuruselt teine alkoholi tootja ja edasimüüja Altia Eesti AS lansseeris Saaremaa Vodka tootesarjas uue premiumklassi viina, et toetada Saaremaa Vodka brändi läbi värske tootekontseptsiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:40
Tee end nähtavaks Eesti mõjukate ettevõtjate seas koostöös Äripäeva TOP-galaga
Septembris algab edukate ettevõtete tunnustusürituste sari, mille kulminatsiooniks on 27. novembril Tallinnas toimuv TOP-gala. Üle Eesti toimuvad eelüritused Tartus, Pärnus, Rakveres ja Viljandis, kus tunnustatakse maakondade silmapaistvamaid ettevõtteid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele